11 Nisan 2017 Salı

Bebeğimin erken gelen dişi

Minigim bugün diş çıkarmış.  Mış diyorum çünkü tesadufen farkettim.  Aslında 3 ayliktan beri diş  belirtileri var.  Ama çok şükür ateş ya da başka sıkıntı olmadı.  Hatta düne kadar uyku düzeni süper gidiyordu.  Bugün ayrı bi huysuz ve huzursuzdu.  Kaka yapamadığı için diye düşündüm.  Zeytinyağı içirmeye karar verdim.  Kaşığa dişin sesi gelince şaşırdım tabi :) parmağımla kontrol ettim evet evet sivri bi sey buradayım diyordu.  Ama oğluşum baktirmadigi için göremedim. Canım ya. Kim bilir nasıl aciyordur.  Deriden diş çıkıyor  düşünsenize. Ama maşallah oğlum annesi gibi dayanıklı.  Sürekli ikinir gibi halleri dışında bi sorun yok. Ha bir de kucak kedisi olduğumuz günlere geri döndük.  Sırtı aman bi yere gelmesin. Olması gereken 6-10 aymis ama benim oğlum aceleci davrandı. 4.5 aylıkken çıkardı ve bu erken diş çıkarma beni endiselendirmiyor değil doğrusu.

 Allah ömür boyu problemsiz dişlere sahip olmayı nasip etsin oğlum.

Dis çıkardığı gün:
4 ay 21 gün  - 141 gunluk - 20 hafta 1 gun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Nisan 2017 Salı

Bebeğimin erken gelen dişi

Minigim bugün diş çıkarmış.  Mış diyorum çünkü tesadufen farkettim.  Aslında 3 ayliktan beri diş  belirtileri var.  Ama çok şükür ateş ya da başka sıkıntı olmadı.  Hatta düne kadar uyku düzeni süper gidiyordu.  Bugün ayrı bi huysuz ve huzursuzdu.  Kaka yapamadığı için diye düşündüm.  Zeytinyağı içirmeye karar verdim.  Kaşığa dişin sesi gelince şaşırdım tabi :) parmağımla kontrol ettim evet evet sivri bi sey buradayım diyordu.  Ama oğluşum baktirmadigi için göremedim. Canım ya. Kim bilir nasıl aciyordur.  Deriden diş çıkıyor  düşünsenize. Ama maşallah oğlum annesi gibi dayanıklı.  Sürekli ikinir gibi halleri dışında bi sorun yok. Ha bir de kucak kedisi olduğumuz günlere geri döndük.  Sırtı aman bi yere gelmesin. Olması gereken 6-10 aymis ama benim oğlum aceleci davrandı. 4.5 aylıkken çıkardı ve bu erken diş çıkarma beni endiselendirmiyor değil doğrusu.

 Allah ömür boyu problemsiz dişlere sahip olmayı nasip etsin oğlum.

Dis çıkardığı gün:
4 ay 21 gün  - 141 gunluk - 20 hafta 1 gun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder